חברי קיבוץ – זה הזמן לערוך צוואה!

בעשורים האחרונים קיבוצים רבים עברו שינויים מרחיקי לכת באורחות חייהם, במסגרתם יותר ויותר שירותים הופרטו ועברו מבעלותו של הקיבוץ לידיו הפרטיות של החבר.
עורך דין אבישי רוזנבלום

בעשורים האחרונים קיבוצים רבים עברו שינויים מרחיקי לכת באורחות חייהם, במסגרתם יותר ויותר שירותים הופרטו ועברו מבעלותו של הקיבוץ לידיו הפרטיות של החבר.

לחברי הקיבוץ הוותיקים היה לא פשוט להסתגל לשינויים הללו, אך כמו כל דבר, הזמן עשה את שלו ⏳וכיום ברוב הקיבוצים, גם החברים הוותיקים כבר הסתגלו למצב הקיים.

בשנים האחרונות עלתה ההפרטה מדרגה🪜, וכיום יש לא מעט קיבוצים שהחלו בהליך של שיוך בתי המגורים, שעד כה היו בבעלות הקיבוץ– לבעלותם של החברים, כאשר בסופו של תהליך השיוך יהיה החבר, לרוב, החוכר הראשי מול רמ”י (רשות מקרקעי ישראל), וכל הזכויות בבית המגורים יוקנו לו.

ההפרטות השונות, וכעת ביתר שאת שיוך הדירות, יצרו מצב שבו רוב חברי הקיבוץ שמעולם לא החזיקו בנכסים כלשהם, מחזיקים כיום בנכסים בעלי שווי רב, אשר בבוא היום יעברו ליורשיהם.

מאחר וחברי קיבוצים ברוב שנותיהם לא החזיקו בנכסים, גם לא ראו צורך או שלא היו מודעים לעריכתה של צוואה שתסדיר את אופן חלוקת רכושם לאחר שילכו לעולמם (כמובן שנזכה כולנו לחיים ארוכים).

איך תמיד היו אומרים ◀️ הקיבוץ כבר ידאג…. אז זהו שכבר לא.

החדשות הטובות הן שאין ממה לחשוש, ואף פעם לא מאוחר לערוך צוואה!

חשוב להדגיש כי כיום, עריכת צוואה ותכנון חלוקתו של הרכוש לאחר מותו של כותב הצוואה היא כמעט דבר שגרתי.

לכן אני מזמין כל חבר קיבוץ שמעונין, לערוך צוואה שתסדיר את חלוקת רכושו ותמנע מחלוקות עתידיות בין היורשים.

מוזמנים ליצור עמי קשר⬇️

שתפו:

פוסטים נוספים

ייפוי כוח מתמשך

מאמן כדורגל וייפוי כוח מתמשך

מאמן כדורגל דואג שיהיו לו מחליפים על הספסל. ממנה בייפוי כוח מתמשך דואג למנות מחליפים למיופה-הכוח.

כן, מה שקראתם – אין מניעה לפי החוק שאדם העורך ייפוי כוח מתמשך ימנה יותר ממיופה כוח אחד שיקבל עבורו החלטות אם וכאשר תתרחש הידרדרות במצבו הקוגניטיבי.

קרא עוד

שלחו לי הודעה

לקביעת פגישה

מלאו את הטופס שלמטה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

פרטי התקשרות
זמן ותאריך מועדפים לקביעת פשיחה
דילוג לתוכן